Известие

Collapse
No announcement yet.

Проблем с нагряване на задното стъкло

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Първоначално публикувано от Litex Покажи съобщение
    Все още проблема си стои и не мога да разбера от къде е...дори индикационната лампичка на таблото не светва..
    колега, мултицет имаш ли и намери ли релето на нагревателя
    Първоначално публикувано от VLaDky88 Покажи съобщение
    И при мен е така от самото лостче на чистачките е. Натискам бутончето и докато го държа натиснато нагревателя работи и на таблото свети индикатора. Пусна ли го се връща и спира нагревателя. Явно бутончето незадържа в позиция включено. пробвай дали и при теб е така докато го държиш натиснато работи ли ?
    при теб май бутончето е проблема.
    точка

    Comment


    • #17
      И да го държа пак не светва...

      _____________________________
      Алфа Ромео 146 1.6 Boxer`96

      Comment


      • #18
        Първоначално публикувано от VLaDky88 Покажи съобщение
        И при мен е така от самото лостче на чистачките е. Натискам бутончето и докато го държа натиснато нагревателя работи и на таблото свети индикатора. Пусна ли го се връща и спира нагревателя. Явно бутончето незадържа в позиция включено. пробвай дали и при теб е така докато го държиш натиснато работи ли ?
        Имам некви спомени че при фейс-лифтовите подгряването е с таймер, т.е бутона не задържа. Включването и изключването става с еднократно натискане, ако го оставиш включено се гаси само след 5 минути. Проблема ти би трябвало да е в самото реле.
        166 2,4JTD 20V Sportronic Edizione collezionisti
        ex 156 2,4JTD; ex 146ti; ex 145 1,6 boxer

        Comment


        • #19
          бутонът е еднакъв и при 2-та варианта.той прекъсва минуса към намотката на релето.
          при варианта с таймера,индикацията е вързана към бутона. по този начин, когато таймера изключи, индикацията продължава да свети и да показва че бутона е натиснат. таймерът е просто предпазна мярка в случай че се забрави подгряването.
          в другия вариант, индикацията е вързана на изхода на обикновеното реле - пин 87 , като по този начин тя свети единствено когато нагревателя получи наистина захранване.
          има и 3-ти вариант който е по първата (по-новата) схема, но ползва обикновено реле.
          това според мен разбира се.
          точка

          Comment


          • #20
            Мдаа, явно съм в грешка за бутона Изглежда на всички 145/6 трябва да задържа. Забравям вече
            166 2,4JTD 20V Sportronic Edizione collezionisti
            ex 156 2,4JTD; ex 146ti; ex 145 1,6 boxer

            Comment


            • #21
              абе може и аз да бъркам,но до колкото си спомням,а и като гледам схемата е така. а тоя бутон е като на химикалките и не може да се каже че "задържа"
              точка

              Comment


              • #22
                Първоначално публикувано от kolev Покажи съобщение
                абе може и аз да бъркам,но до колкото си спомням,а и като гледам схемата е така. а тоя бутон е като на химикалките и не може да се каже че "задържа"
                Баш де - като "химикалка". Натискаш го веднъж и остава навътре, натискаш втори път и излиза. Ама има едно гадно телче вътре което върви по пластмасов канал. С течение на времето телчето издълбава канала и копчето вече не може да остане натиснато.

                Ма все си мислех че на най-новите е само бутонче и не остава натиснато. Явно съм в грешка
                Last edited by tonov; d.m.y г., 00:34.
                166 2,4JTD 20V Sportronic Edizione collezionisti
                ex 156 2,4JTD; ex 146ti; ex 145 1,6 boxer

                Comment


                • #23
                  Първоначално публикувано от VLaDky88 Покажи съобщение
                  И при мен е така от самото лостче на чистачките е. Натискам бутончето и докато го държа натиснато нагревателя работи и на таблото свети индикатора. Пусна ли го се връща и спира нагревателя. Явно бутончето незадържа в позиция включено. пробвай дали и при теб е така докато го държиш натиснато работи ли ?
                  +1 и при мен е така, но мисля да почна от донора, първо лосчето или релето след това да гледам друго. А отзад си знам че имам два изгорели реотана.

                  Някой идея как може да се свържат където са прекъснати ?
                  145 1.7 16V Boxer

                  Comment


                  • #24
                    оправят се с електропроводимо лепило. има писано по темата.
                    точка

                    Comment


                    • #25
                      Да и аз ще сменя лостчето явно. Ама за сега зимата мина и неми е належащ проблем. Иначе съм намерил за 15 лева в една морга и е здраво, копчето си задържа. Само незнам с смяната как ще се справя и колко ще разглобя докато го сваля ;/ волана вади ли се ?
                      Alfa romeo 145 - 1.9 JTD 105HP +Garrett Turbo 2256V +EURO3 injectors +big fuel pump +oil cooler +Cone Arifilter +Strong Remap -EGR -Catalyst -Exhaust.
                      http://youtu.be/elEXmpOX1dA

                      Comment


                      • #26
                        Първоначално публикувано от VLaDky88 Покажи съобщение
                        Да и аз ще сменя лостчето явно. Ама за сега зимата мина и неми е належащ проблем. Иначе съм намерил за 15 лева в една морга и е здраво, копчето си задържа. Само незнам с смяната как ще се справя и колко ще разглобя докато го сваля ;/ волана вади ли се ?
                        Елементарно е. Свалят се само корите на волана. Лостчето е с една пластмасова щипка, огледай го и ще разбереш как се вади.
                        166 2,4JTD 20V Sportronic Edizione collezionisti
                        ex 156 2,4JTD; ex 146ti; ex 145 1,6 boxer

                        Comment

                        Working...
                        X